Praktijkondersteuning

Administratieve steun

Thuisverpleging Ingrid Borghs heeft doorheen de jaren een ruime expertise opgebouwd op vlak van administratie en facturatie van verpleegkundige prestaties in de thuiszorg.

Jouw administratie is onze zorg

De laatste jaren zijn de administratieve voorwaarden voor de thuisverpleegkundige alsmaar uitgebreid. Dit neemt meer tijd in beslag, die dan ook niet aan patiënten kan worden besteed. Om de administratieve taken te verlichten, staan wij open om jou dagelijks bij te staan met raad en daad. Daarbij dragen we betrouwbaarheid, correctheid en beschikbaarheid hoog in het vaandel.

Wat bieden wij?
  • Persoonlijke begeleiding met dagelijkse opvolging.

  • Maximale beschikbaarheid bij vragen of problemen.

  • Mogelijkheid tot gebruik van mobiele, digitale werklijsten en patiëntendossiers.

  • Mogelijkheid tot een driemaandelijks patiëntenoverleg met opmaak van zorgplannen.

  • Maandelijkse facturatie aan de mutualiteiten, waarbij verdiensten integraal en correct worden doorgestort. 

  • Je behoudt volledige zelfstandigheid.

  • Je organiseert je toer volledig zelf.

  • Je voert zelf de verpleegkundige prestaties uit, met de mogelijkheid om een beroep te doen op vervanging.

  • Je onderhoudt zelf contacten met patiënten, familie, dokters, etc.

  • Je maakt zelf de patiëntendossiers in orde, met de mogelijkheid om beroep te doen op zorgplannen en een mobiel dossier (via smartphone/tablet) waarbij inlezing van eID is inbegrepen.

  • Je behoudt de jaarlijkse softwarepremie, mits je voldoet aan de RIZIV-voorwaarden.

Aarzel niet ons te contacteren om jouw behoeften en wensen met ons te bespreken. We bieden je graag service op maat aan.

Contacteer ons