De patiënt staat voor ons te allen tijde centraal. Met die gedachte in het achterhoofd ondersteunen we onze collega-thuisverpleegkundigen in tijden van (on)voorziene omstandigheden. Een samenwerking kan op diverse manieren worden ingevuld. Je kan op ons rekenen voor korte en langere vervangingen, een verregaande praktijkondersteuning of een combinatie van beiden. Daarbij staan wij jouw zelfstandigheid nooit in de weg! We bieden enkel de gevraagde ondersteuning waar nodig.

DRM CARE Thuisverpleging heeft doorheen de jaren een ruime expertise opgebouwd op vlak van administratie en facturatie van verpleegkundige prestaties in de thuiszorg. De laatste jaren zijn de administratieve voorwaarden voor de thuisverpleegkundige alsmaar uitgebreid. Dit neemt meer tijd in beslag die dan ook niet aan patiënten kan besteed worden. Om de administratieve taken te verlichten staan wij open om jou dagelijks bij te staan met raad en daad. Daarbij dragen we betrouwbaarheid, correctheid en beschikbaarheid hoog in het vaandel.

Wat bieden wij?

  • Persoonlijke begeleiding met dagelijkse opvolging.
  • Maximale beschikbaarheid bij vragen of problemen.
  • Mogelijkheid tot gebruik van mobiele, digitale werklijsten en patiëntendossiers.
  • Mogelijkheid tot een driemaandelijks patiëntenoverleg met opmaak van zorgplannen.
  • Maandelijkse facturatie aan de mutualiteiten waarbij verdiensten integraal en correct worden doorgestort.
  • Je behoudt volledige zelfstandigheid.
  • Je organiseert je toer volledig zelf.
  • Je voert zelf de verpleegkundige prestaties uit, met de mogelijkheid om een beroep te doen op vervanging.
  • Je onderhoudt zelf contacten met patiënten, familie, dokters, etc.
  • Je maakt zelf de patiëntendossiers in orde met de mogelijkheid om beroep te doen op zorgplannen en een mobiel dossier (via smartphone/tablet/computer) waarbij inlezing van eID is inbegrepen.
  • Je behoudt de jaarlijkse softwarepremie, mits je voldoet aan de RIZIV-voorwaarden.